
Share The Story
Het perspectief van de toekomst
Ideeën moeten niet vrijblijvend maar doeltreffend zijn. Daarom brengt Connexité het toekomstverhaal in beeld. Wie wil de organisatie zijn? Waar wil de organisatie heen? Wat wordt de 'Look and Feel' van uw organisatie?
We creëren het toekomstverhaal met behulp van storytelling. Dit is een participatief proces waarbij we zowel de medewerkers als de externe stakeholders betrekken. Vervolgens visualiseren wij het verhaal door middel van een sketchnote of film. U kunt deze visual zowel in de interne- als externe communicatie gebruiken om te laten zien wie de organisatie is, wat zij wil en kan betekenen.
Het toekomstverhaal laat op een heldere manier zien:
-
Identiteit: Wie willen we zijn? Waar ligt onze oorsprong? Wat is onze kracht?
-
Zingeving: Waaraan dragen wij bij? Waar kunnen we trots op zijn? Wat is ons hogere doel, wat willen we betekenen in de maatschappij?
-
Betrokkenheid: Met wie verbinden we ons? Met wie werken we samen? Wat is onze betrokkenheid? Hoe ver willen we daarin gaan?
-
Kernwaarden: Welke zijn onze kernwaarden? Passen ze in ons Toekomstverhaal?
-
Merkwaarde: Wat is onze merkwaarde?
In onze aanpak verbinden we het heden met het verleden en de toekomst van uw organisatie. We confronteren en inspireren, brengen mensen in beweging, genereren energie, bieden vertrouwen en verbinden.